Menu

Kartony do pakowania wpływają na ocenę sprzedaży

21 lipca 2017 - Firma
Kartony do pakowania wpływają na ocenę sprzedaży

Współczesny handel internetowy wymaga świadczenia usług na możliwie najwyższym poziomie. Na wzorcową obsługę klienta składa się wiele czynników, które zsumowane dają nam całkowitą opinię na temat klienta. Jakie to są czynniki? Przede wszystkim najważniejszy jest szybki i precyzyjny kontakt z klientem np. za pomocą e-maila lub call page czyli popularnego wirtualnego chatu, w którym możemy natychmiast odpowiedzieć klientowi na złożone zapytanie. Po ewentualnym zakupie towaru, kontakt wciąż powinien być utrzymywany na wysokim poziomie.

Firmowa taśma z logo do pakowania

Coraz większe znaczenie w handlu internetowym odgrywa jednak proces pakowania towaru. Niektóre platformy sprzedażowe jak Ebay.com wprowadziły nawet w ocenie kontaktu ze sprzedawcą, taką kategorią jak: ocena spakowanego towaru. Co należy brać pod uwagę w tym zakresie? Kluczową rolę odgrywa tutaj zabezpieczenie produktu, a więc kartony do pakowania. Kartony powinny być dopasowane do wielkości paczki, niezależnie czy pakujemy obraz czy wysyłamy buty. Inną ważną kwestią jest to by były hermetyczne.  Musimy zwracać uwagę na jakość wysyłanych kartonów. Istotną rolę odgrywają też taśmy do pakowania. Warto tutaj zwrócić uwagę na pewien zabieg marketingowy. Mianowicie możemy zakupić zwykłą taśmę do klejenia i używać jej przy oklejaniu 90% paczki, natomiast przez środek przeciągnąć taśmę firmową z logo i nazwą naszej firmy lub adresem strony internetowej. Takie działanie z czasem przyniesie efekt w postaci powracających klientów, którzy w łatwiejszy sposób będą oswajać się z nazwą Twojej firmy.

Tekst powstał przy współpracy z serwisem Kartoniarnia.pl

Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *