Menu

Gadżety reklamowe – czy warto?

29 listopada 2016 - Firma
Gadżety reklamowe – czy warto?

Reklama jest jednym z najważniejszych działań, jakie należy podjąć podczas rozwijania firmy. Jednak może ona przybierać różne formy, dlatego należy dobrać właściwą formę promocji. Niewłaściwe działania marketingowe  niestety nie przynoszą efektu, więc warto wybierać tylko te, które są skuteczne.
W dzisiejszym artykule poruszymy kwestię dobierania gadżetów reklamowych do określonej grupy odbiorców, którzy mogą reklamować naszą markę.

O gadżetach reklamowych

Gadżety reklamowe są podstawową metodą promowania marki, dlatego stosują je prawie wszystkie firmy.Ich popularność wynika z uniwersalności, przydatności oraz prostej formy przekazu. Osoba, która otrzymuje długopis na którym widnieje logo firmy, będzie go używała ze względu na potrzebę posiadania długopisu, a nie reklamy. Przedsiębiorca inwestując w długopisy reklamowe oferuje darmowe długopisy, a ich nabywcy używający je, odwdzięczają się reklamują markę, w zamian za otrzymany produkt.

Nieprzeciętne gadżety reklamowe

Może się wydawać, że gadżety reklamowe przyjmują zawsze podobną formę. Jednak firmy zajmujące się ich produkcją oferują artykuły, które mogą być skierowane dla konkretnej grupy odbiorców. W ten sposób reklama firmy, której logo widnieje na gadżecie reklamowym staje się widoczniejsza i jednocześnie skuteczniejsza.

Jak dobrać właściwe gadżety reklamowe?

Wybierając gadżety reklamowe należy przeprowadzić analizę, w której uwzględnia się:

Po przeprowadzonej analizie należy uwzględnić aspekty, które wpłyną na dobre wrażenie jakie mają wywoływać gadżety. Podstawowym zadaniem, jakie mają spełniać, jest reklama firmy, więc powinny się z nią kojarzyć. Jeśli przedsiębiorstwo przyjęło barwy, z którymi się utożsamia, należy je wykorzystać przy doborze kolorystyki. Ponadto produkty powinny być wysokiej jakości, aby wpływały pozytywnie na ewentualne opinie klientów.

Przykładgadżety reklamowe dla sportowcówowe dopasowanie gadżetów do firmy

Przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją suplementów diety oraz odzywek dla sportowców chce zwiększyć sprzedaż dużych opakowań białek, dodając do każdego z nich produkt z własnym logiem. Oto analiza potencjalnych odbiorców, którzy kupują białko:

Na tym etapie można wybrać, który z produktów, jakimi otaczają się osoby spożywające białko będzie najbardziej uniwersalny i sprawdzi się w codziennym użytku. Mogą to być stroje sportowe, ale biorąc pod uwagę, iż każdy ze sportowców ma inny gust i rozmiar odzieży może okazać się, że niewiele osób będzie przekonywać taki gadżet do zakupu białka.
Mniej zobowiązujące jest dołączanie bidonów lub shakerów, które służą do przygotowywania mieszanki mleka z białkiem oraz transportowania go. Ponadto umieszczenie loga na takim produkcie jest bardzo naturalne, ponieważ wiąże się bezpośrednio z zawartością.

Wszelkie gadżety reklamowe można zakupić na stronie reklamowygadzet.pl.

Jedna myśl nt. „Gadżety reklamowe – czy warto?

Janka

Jeśli chodzi o sportowców to na początku roku na Rema Days widzialam rewelacyjne ręcvzniki chłodzące. Wystarczy je strzepnąć i robią się zimne 😉
W tym roku w lutym też się wybieram, pełno gadżetów o których się nie słyszało do firmy można podchwycić.

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *